*Τα τραπέζια είναι τεσσάρων ατόμων. Οι θεατές μπορούν να κάνουν κράτηση σε κάθε τραπέζι όσες θέσεις επιθυμούν λαμβάνοντας υπ’ όψιν τους, ότι αν δεν αγοράσουν ολόκληρο το τραπέζι (4 εισιτήρια) θα κάθονται μαζί με άλλους.

*Στην τιμή του εισιτηρίου δεν περιλαμβάνεται ποτό ούτε είναι υποχρεωτική η κατανάλωση.

*Με την αγορά του εισιτηρίου δεν εξασφαλίζετε συγκεκριμένο τραπέζι αλλά μόνο τη ζώνη που έχετε επιλέξει.

Την Πέμπτη 10 Απριλίου, η σκηνή του Half Note Jazz Club θα φιλοξενήσει τους μοναδικούς Blazin‘ Quartet . Αναμειγνύοντας την ανατολίτικη μουσική φιλοσοφία με την περιπέτεια της τζαζ, το Blazin‘ Quartet έχει δημιουργήσει έναν μοναδικό ήχο, από μελωδικό έως αφαιρετικό και από ακουστικό έως ηλεκτρονικό. Εκπλήσσοντας κοινό και κριτική από το ξεκίνημά τους, έχουν κερδίσει πολλαπλά βραβεία και έκτοτε έχουν περιοδεύσει στην Ευρώπη, την Ασία και την Αμερική.

     Μετά τα Finding A Way (2010), Jalkan Bazz (2012) και La mer, la pierre, la terre, l’oiseau (2017), το συγκρότημα κυκλοφορεί το Sleeping Beauty στις αρχές του 2021 από την MoonJune Records & Le Coolabel. Από αυτό το τελευταίο άλμπουμ, εκτός από τον Srdjan Ivanovic στα τύμπανα, η μπάντα αποτελείται από τον διακεκριμένο Έλληνα τρομπετίστα Ανδρέα Πολυζωγόπουλο, τον Ιταλό κιθαρίστα Federico Casagrande, πρωταγωνιστή της ευρωπαϊκής τζαζ σκηνής και τον Mihail Ivanov, έναν από τους πιο καινοτόμους μπασίστες στα Βαλκάνια.

Περισσότερα


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Στέλλα Χαραμή
Τo πιο γνωστό έργο της ιψενικής δραματουργίας σε μια εύρωστη εκσυχρονισμένη ανάγνωση από τον Δημήτρη Τάρλοου. O καπιταλισμός και η βιτρίνα της ευτυχίας έχει εισβάλλει στη σχέση της Νόρα και του Τόρβαλτ που ζουν την επίφαση ενός επιτυχημένου γάμου, μέχρι τη στιγμή που το «φαίνεσθαι» καταρρέει και το «είναι» απουσιάζει. Υψηλού αισθητικού επιπέδου παράσταση (με τα σκηνικά της Θάλειας Μέλισσα) με ‘πειραγμένη’ μουσική (από την Κρυσταλία Θεοδώρου) και μια διανομή αξιώσεων: Λένα Παπαληγούρα, Γιώργος Χριστοδούλου, Βίκυ Κατσίκα, Θανάσης Δόβρης, Κώστας Βασαρδάνης.
Γρήγορης Ιωαννίδης
Αυτό που επιχείρησε και πέτυχε ο Τάρλοου, ως μεταφραστής και σκηνοθέτης, είναι να πείσει ότι πρόκειται για ένα έργο παλιό που ωστόσο λειτουργεί και στο σήμερα. Αρκεί να σκάψουμε βαθύτερα, ώστε να βρούμε κι άλλα κοιτάσματα σκέψης και προβληματισμού κάτω από τα ήδη εξαντλημένα...Απόλυτα συντονισμένοι με τους στόχους της σκηνοθεσίας όλοι οι ερμηνευτές της παράστασης, φανερώνουν ένα ξεχωριστό σύνολο. Στο κέντρο βρίσκεται φυσικά η Νόρα της Λένας Παπαληγούρα με τα χαρακτηριστικά τής καθόλου αθώας αθωότητας του έμφυλου ρόλου της...
Στέλλα Χαραμή
Τo πιο γνωστό έργο της ιψενικής δραματουργίας σε μια εύρωστη εκσυχρονισμένη ανάγνωση από τον Δημήτρη Τάρλοου. O καπιταλισμός και η βιτρίνα της ευτυχίας έχει εισβάλλει στη σχέση της Νόρα και του Τόρβαλτ που ζουν την επίφαση ενός επιτυχημένου γάμου, μέχρι τη στιγμή που το «φαίνεσθαι» καταρρέει και το «είναι» απουσιάζει. Υψηλού αισθητικού επιπέδου παράσταση (με τα σκηνικά της Θάλειας Μέλισσα) με ‘πειραγμένη’ μουσική (από την Κρυσταλία Θεοδώρου) και μια διανομή αξιώσεων: Λένα Παπαληγούρα, Γιώργος Χριστοδούλου, Βίκυ Κατσίκα, Θανάσης Δόβρης, Κώστας Βασαρδάνης.