*Τα τραπέζια είναι τεσσάρων ατόμων. Οι θεατές μπορούν να κάνουν κράτηση σε κάθε τραπέζι όσες θέσεις επιθυμούν λαμβάνοντας υπ’ όψιν τους, ότι αν δεν αγοράσουν ολόκληρο το τραπέζι (4 εισιτήρια) θα κάθονται μαζί με άλλους.

*Στην τιμή του εισιτηρίου δεν περιλαμβάνεται ποτό ούτε είναι υποχρεωτική η κατανάλωση.

*Με την αγορά του εισιτηρίου δεν εξασφαλίζετε συγκεκριμένο τραπέζι αλλά μόνο τη ζώνη που έχετε επιλέξει.

 

Το πολυμελές Grupo Buenaventura εμφανίζεται τη Δευτέρα 24 Μαρτίου στη σκηνή του Half Note Jazz Club και υπόσχεται μια βραδιά γεμάτη με τον δυναμισμό και τη θετική ενέργεια που αποπνέει η λατινοαμερικάνικη μουσική.

Ταξιδεύουμε μουσικά και νοερά στις χώρες της Καραϊβικής και των Τροπικών και παρασυρόμαστε από τη χορευτική γοητεία των λατινοαμερικάνικων ρυθμών: κλασική Πορτορικάνικη Salsa και δυναμική Κουβανική Timba, κιθαριστική Bachata του Santo Domingo, νοσταλγικό Bolero και Son Cubano, παιχνιδιάρικο Chachachá και κολομβιανή Cumbia, συνθέτουν ένα δυναμικό ρεπερτόριο: από το πασίγνωστο Chan Chan του θρυλικού Κουβανού Compay Segundo, στο κλασικό Quien Será, του σταρ της χρυσής εποχής του Μεξικανικού κινηματογράφου Pedro Infante και από το ευρηματικό Sonido Bestial του μουσικού ντουέτου της Fania Records Ricardo Ray και Bobby Cruz, στην πρόσφατη επιτυχία Me Dicen Cuba του ταλαντούχου τραγουδιστή, συνθέτη και τρομπετίστα Alexander Abreu, του αστέρα που, κατά την τελευταία δεκαετία και πλέον, μεσουρανεί στο μουσικό στερέωμα της νεότερης εκδοχής της κουβανικής timba.

Μη χάσετε αυτό το μοναδικό μουσικό ταξίδι από τους Grupo Buenaventura, τη Δευτέρα 24 Μαρτίου στο Half Note Jazz Club.

Περισσότερα


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Στέλλα Χαραμή
Τo πιο γνωστό έργο της ιψενικής δραματουργίας σε μια εύρωστη εκσυχρονισμένη ανάγνωση από τον Δημήτρη Τάρλοου. O καπιταλισμός και η βιτρίνα της ευτυχίας έχει εισβάλλει στη σχέση της Νόρα και του Τόρβαλτ που ζουν την επίφαση ενός επιτυχημένου γάμου, μέχρι τη στιγμή που το «φαίνεσθαι» καταρρέει και το «είναι» απουσιάζει. Υψηλού αισθητικού επιπέδου παράσταση (με τα σκηνικά της Θάλειας Μέλισσα) με ‘πειραγμένη’ μουσική (από την Κρυσταλία Θεοδώρου) και μια διανομή αξιώσεων: Λένα Παπαληγούρα, Γιώργος Χριστοδούλου, Βίκυ Κατσίκα, Θανάσης Δόβρης, Κώστας Βασαρδάνης.
Γρήγορης Ιωαννίδης
Αυτό που επιχείρησε και πέτυχε ο Τάρλοου, ως μεταφραστής και σκηνοθέτης, είναι να πείσει ότι πρόκειται για ένα έργο παλιό που ωστόσο λειτουργεί και στο σήμερα. Αρκεί να σκάψουμε βαθύτερα, ώστε να βρούμε κι άλλα κοιτάσματα σκέψης και προβληματισμού κάτω από τα ήδη εξαντλημένα...Απόλυτα συντονισμένοι με τους στόχους της σκηνοθεσίας όλοι οι ερμηνευτές της παράστασης, φανερώνουν ένα ξεχωριστό σύνολο. Στο κέντρο βρίσκεται φυσικά η Νόρα της Λένας Παπαληγούρα με τα χαρακτηριστικά τής καθόλου αθώας αθωότητας του έμφυλου ρόλου της...
Στέλλα Χαραμή
Τo πιο γνωστό έργο της ιψενικής δραματουργίας σε μια εύρωστη εκσυχρονισμένη ανάγνωση από τον Δημήτρη Τάρλοου. O καπιταλισμός και η βιτρίνα της ευτυχίας έχει εισβάλλει στη σχέση της Νόρα και του Τόρβαλτ που ζουν την επίφαση ενός επιτυχημένου γάμου, μέχρι τη στιγμή που το «φαίνεσθαι» καταρρέει και το «είναι» απουσιάζει. Υψηλού αισθητικού επιπέδου παράσταση (με τα σκηνικά της Θάλειας Μέλισσα) με ‘πειραγμένη’ μουσική (από την Κρυσταλία Θεοδώρου) και μια διανομή αξιώσεων: Λένα Παπαληγούρα, Γιώργος Χριστοδούλου, Βίκυ Κατσίκα, Θανάσης Δόβρης, Κώστας Βασαρδάνης.