*Τα τραπέζια είναι τεσσάρων ατόμων. Οι θεατές μπορούν να κάνουν κράτηση σε κάθε τραπέζι όσες θέσεις επιθυμούν λαμβάνοντας υπ’ όψιν τους, ότι αν δεν αγοράσουν ολόκληρο το τραπέζι (4 εισιτήρια) θα κάθονται μαζί με άλλους.

*Στην τιμή του εισιτηρίου δεν περιλαμβάνεται ποτό ούτε είναι υποχρεωτική η κατανάλωση.

*Με την αγορά του εισιτηρίου δεν εξασφαλίζετε συγκεκριμένο τραπέζι αλλά μόνο τη ζώνη που έχετε επιλέξει.

Tilemachos Moussas Farm – Live @ Half Note Jazz Club

Η κολεκτίβα που ίδρυσε ο Τηλέμαχος Μούσας, από την οποία έχουν περάσει σημαντικοί μουσικοί όπως ο αξέχαστος Θάνος Ανεστόπουλος, ο θρυλικός Blaine Reininger, η Julia Kent και η Pamelia Kurstin, παρουσιάζει τον τέταρτο επερχόμενο προσωπικό του δίσκο στο Half Note Jazz Club, με φρέσκια, δυναμική σύνθεση και νέο δημιουργικό προσανατολισμό.

Το συγκρότημα παρουσιάζει πρωτότυπες συνθέσεις γεμάτες ένταση, πολυρυθμία και δημιουργικό πειραματισμό. Ο Τηλέμαχος Μούσας συνδυάζει τα ηχοχρώματα της κιθάρας, του μουσικού πριονιού, του theremin, καθώς και δύο πληκτροφόρων οργάνων – πιάνο και keyboards. Μαζί με το δυνατό rhythm section και τον φωνητικό αυτοσχεδιασμό σε μακάμ και άλλες παραδοσιακές φόρμες, δημιουργούν ένα πλούσιο και πρωτότυπο ηχητικό τοπίο.

Η μουσική του Τηλέμαχου Μούσα είναι ένα πολυδιάστατο παλίμψηστο επιρροών – από την παραδοσιακή μουσική και την τζαζ, έως τον πειραματισμό και τη σύγχρονη σκηνή. Έχει συνθέσει μουσική για θέατρο, χορό και κινηματογράφο, με έργο που έχει παρουσιαστεί σε διεθνή φεστιβάλ και φορείς όπως:

Brooklyn Academy of MusicCCRMA – Stanford UniversityIRCAM – Centre PompidouTanztheater Wuppertal Pina BauschCopenhagen Opera Festival, Operadagen Festival, W Festival, Neukollner Oper, Singapore Arts Festival, Φεστιβάλ Αθηνών & ΕπιδαύρουΕθνικό Θέατρο, Εθνική Λυρική ΣκηνήΜέγαρο Μουσικής ΑθηνώνΣτέγη Γραμμάτων & ΤεχνώνΚΠΙΣΝ.

Περισσότερα

ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Στέλλα Χαραμή
Τo πιο γνωστό έργο της ιψενικής δραματουργίας σε μια εύρωστη εκσυχρονισμένη ανάγνωση από τον Δημήτρη Τάρλοου. O καπιταλισμός και η βιτρίνα της ευτυχίας έχει εισβάλλει στη σχέση της Νόρα και του Τόρβαλτ που ζουν την επίφαση ενός επιτυχημένου γάμου, μέχρι τη στιγμή που το «φαίνεσθαι» καταρρέει και το «είναι» απουσιάζει. Υψηλού αισθητικού επιπέδου παράσταση (με τα σκηνικά της Θάλειας Μέλισσα) με ‘πειραγμένη’ μουσική (από την Κρυσταλία Θεοδώρου) και μια διανομή αξιώσεων: Λένα Παπαληγούρα, Γιώργος Χριστοδούλου, Βίκυ Κατσίκα, Θανάσης Δόβρης, Κώστας Βασαρδάνης.
Γρήγορης Ιωαννίδης
Αυτό που επιχείρησε και πέτυχε ο Τάρλοου, ως μεταφραστής και σκηνοθέτης, είναι να πείσει ότι πρόκειται για ένα έργο παλιό που ωστόσο λειτουργεί και στο σήμερα. Αρκεί να σκάψουμε βαθύτερα, ώστε να βρούμε κι άλλα κοιτάσματα σκέψης και προβληματισμού κάτω από τα ήδη εξαντλημένα...Απόλυτα συντονισμένοι με τους στόχους της σκηνοθεσίας όλοι οι ερμηνευτές της παράστασης, φανερώνουν ένα ξεχωριστό σύνολο. Στο κέντρο βρίσκεται φυσικά η Νόρα της Λένας Παπαληγούρα με τα χαρακτηριστικά τής καθόλου αθώας αθωότητας του έμφυλου ρόλου της...
Στέλλα Χαραμή
Τo πιο γνωστό έργο της ιψενικής δραματουργίας σε μια εύρωστη εκσυχρονισμένη ανάγνωση από τον Δημήτρη Τάρλοου. O καπιταλισμός και η βιτρίνα της ευτυχίας έχει εισβάλλει στη σχέση της Νόρα και του Τόρβαλτ που ζουν την επίφαση ενός επιτυχημένου γάμου, μέχρι τη στιγμή που το «φαίνεσθαι» καταρρέει και το «είναι» απουσιάζει. Υψηλού αισθητικού επιπέδου παράσταση (με τα σκηνικά της Θάλειας Μέλισσα) με ‘πειραγμένη’ μουσική (από την Κρυσταλία Θεοδώρου) και μια διανομή αξιώσεων: Λένα Παπαληγούρα, Γιώργος Χριστοδούλου, Βίκυ Κατσίκα, Θανάσης Δόβρης, Κώστας Βασαρδάνης.